Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merhaba; Unigui ile hazırlamış olduğum ilk projemi piyasa sürmek üzereyim. ancak lisanlama ile ilgili yöntem bulamadım. nasıl bir yöntem izlemeliyim. daha önce tecrübe eden arkadaşlar varsa tecrübe paylaşırsa sevinirim.

 

  • Administrators
Posted

Merhaba;

 

Unigui projesini bulut üzerinden satışa sunmuyor musunuz?

Her satın alan kişinin ağına mı kuracaksınız?

 

Bulut üzerinden satıyorsanız zaten kontrol tamamen sizde. Lisanslamayı rahatlıkla yapabiliyorsunuz. Bu da genelde yıllık abonelik şeklinde oluyor.

 

Eğer uygulamayı müşterinin kendi ağına kuruyorsanız o zaman dongle ile koruma yöntemi gerekli olabilir.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...