pro_imaj Posted May 21, 2015 Posted May 21, 2015 Merhaba; Demo programları incelediğimde, PageControl lerde açmak için sanırım Frame kullanılmış. Frame kullanamı Pagecontrol da açmak dışında Form kullanamaya göre nasıl avantajları veya dez avavantajları var acaba. Frame kullanırken forma göre kısıtlayıcı şeyler var mı? Teşekkürler. iyi çalışmalar.
Administrators Farshad Mohajeri Posted May 22, 2015 Administrators Posted May 22, 2015 uniGUI'deki Frame ve Delphi'deki Frame arasında belirgin bir farkı yoktur. Frame yapısı itibariyle daha kolay yönetilebilir ve tekrar kullanılabilir.
pro_imaj Posted May 22, 2015 Author Posted May 22, 2015 Cevap için çok teşekkür ederim Farshad. İyi çalışmalar.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now