Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merhaba;

 

Kullanıcı giriş ekranlarında güvenlik işlemlerini nasıl yapıyorsunuz. Web tarafında çok farklı yöntemler ile login ekranlarına saldırılar olabiliyor sanırım. En basitinden sorgularda parametresiz gönderim yapmak direk büyük sıkıntı diye biliyorum.

 

Bu konudaki fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

 

İyi çalışmalar.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...