Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merhaba,

 

D2010 ile oluşturduğum projemi XE7'ye yükselttim. Projenin tüm componentlarını XE7 ortamına yükleyip run ettiğimde ekteki hataları alıyorum. çözümü noktasında bilgi verebilecek arkadaş var mı?

post-1917-0-98251800-1428080307_thumb.png

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...