Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merhabalar,

Dosya gönderme ekranındaki ifadeleri nasıl türkçeleştirebilirim. (Browse,upload vs..)

Teşekkürler

Posted

Kusura Bakmayın Farshad bey, Acil lazim olmuştu. Kontrol etmeden direk yazmışım.

Dialog çıkmadan dosya seçebilsek çok güzel olacak.

Teşekkürler.

  • Administrators
Posted

Kusura Bakmayın Farshad bey, Acil lazim olmuştu. Kontrol etmeden direk yazmışım.

Dialog çıkmadan dosya seçebilsek çok güzel olacak.

Teşekkürler.

 

Evet dialog'suz bir upload butonu ileride eklenecektir.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...