Freeman35 Posted February 21 Posted February 21 Merhaba, procedure TUniServerModule.UniGUIServerModuleBeforeInit(Sender: TObject); begin Self.FilesFolder:= 'c:\_web\_files\'; Self.CustomFiles.Clear; Self.CustomFiles.add('animate\animate.min.css'); Self.CustomFiles.add('sweetalert2\sweetalert2.min.css'); Self.CustomFiles.add('sweetalert2\sweetalert2.all.min.js'); Self.CustomFiles.add('_css\swt.css'); ... “http://localhost:8077/sweetalert2/sweetalert2.all.min.js” kaynaklı <script> yüklenemedi. localhost:8077 css ve js ler de yüklenmiyor. ama exe nin olduğu yere files klasörüne kopyalarsam çalışıyor. FilesFolder:= 'c:\_web\_files\'; bu kısım değişkene atama yapıyor ama unigui bunu kullanmıyor. Testi bu şekilde. procedure TMainForm.UniFormAfterShow(Sender: TObject); begin Self.Caption:= UniServerModule.FilesFolder; end; Ben mi hatalı yapıyorum, Bu bir bug mı? Quote
Administrators Farshad Mohajeri Posted February 23 Administrators Posted February 23 Merhaba, FileFolder altındaki dosyaları web tarafında çağrırken başına "/files/" koymak gerekiyor. Self.CustomFiles.add('/files/animate/animate.min.css'); Quote
Recommended Posts