Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merhabalar,

"UseRecNo " tam olarak ne işe yarıyor acaba? Bazen silme işlemlerinde hatalara sebep oluyor.

Hangi durumda true veya False olarak ayarlamalıyım?

Ayrıca FetchAll yapinca tüm kayıtlar gride yükleniyor.  Aynı şekilde hangi durumda FetchAll 'un durumunu true veya false olarak ayarlamalıyım? (Tüm kayıtları yüklemeden sayfalama yapılamıyor mu acaba. Her ileri veya geri tuşuna basınca sayfayı yükleme olayı)

 

Teşekkürler.

  • 9 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...