Jump to content

CAVeter

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CAVeter's Achievements

Newbie

Newbie (1/4)

0

Reputation

  1. CAVeter

    UniRadioButton

    با سلام من از ورژن uniGUI Complete Trial Edition 1.90.0.1535 استفاده میکنم من 4 تا پنل روی فرم قرار میدم و روی هر کدام یک رادیو باتن قرار میده و هر چهار تا رادیو باتن گروهشون 1 قرار میدم بعد از اجرا به صورت دستی میشه کلیک کرد ولی به صورت کد فقط یک بار میتونید یکی از رادیو باتن ها چک کنید بعد دیگه به صورت کد هر کاری بکنید هیچ اتفاقی نمی افته روی بقیه نمی افته به عبارت دیگه بخواهید به صورت کد رادیو باتن ها کنترل کنید فقط یک بار انجام میشه به بعد دیگه هیچ اتفاقی نمی افته من چون از نسخه آزمایشی استفاده میکنم اینطوری هست؟؟؟؟؟؟
  2. چند وقت پیش در شرکت همکارم دیدم برنامه ای با فریم ورک uniGUI نوشتن که البته خریداری کرده بودند، برنامه ای که نوشته بودن یک برنامه اتوماسیون ساده بود که به صورت فایل EXE نوشته شده بود و بعد به صورت فایل DLL و HyperServer بارگزاری شده بود بر روی سرور 2008. همه چیز درست بود و هیچ مشکلی هم نداشت و همه به درستی داشتن با برنامه ای که طراحی شده بود کار میکردند. ولی من متوجه نکته ای شدم به ازای هر کسی که به سایت مراجعه میکند و یا هر کسی که چند صفحه وب به آدرس سایت باز میکند یک فایل EXE در کامپیوتر سرور در سی پی یو اجرا میشه؟؟؟!!!!!! یعنی اگر 100 نفر دارن با سایت کار میکنند 100 تا هم فایل EXE در سرور در حال اجرا می باشد، حالا به نظر شما سرور کم نمیاره که 100 تا فایل و یا بیشتر در حال اجرا باشند و از منابع سیستم استفاده کنند. نمیدونم شایدم من اشتباه متوجه شدم، لطفا در این خصوص راهنمایی کنید ممنون.
  3. Hello friends. I made the component of the solar Hijri history. When I put the component on the panel, it is not displayed completely????? Image Image2 Thank you.
  4. کسی نیست جواب بده؟
  5. CAVeter

    Jalali Calendar

    این کد خرداد ماه 1399 اشتباه نمایش میدهد و وقتی که کلیک میکنید همان روز در تیرماه نمایش میدهد؟؟؟
  6. سئوالی درباره امنیت در FMSoft uniGUI Web Application Framework داشتم آقای مهاجری ممنون میشم بنده راهنمایی کنید. فرض کنید شما یک برنامه حسابداری خیلی ساده با FMSoft uniGUI پیاده سازی کردید، و خروجیش به صورت DLL و EXE هست. فایل هم با نرم افزار هایی که اطلاعات فشرده و مخفی میکنند، امنیت فایل را بالا بردید و دستور ارتباط با دیتابیس هم که شامل آیپی، نام کاربری و کلمه عبور هست به صورت رشته ای از کد نوشتید. حالا فرض کنید یک کاربر عادی که داره از سیستم استفاده میکند هکر هم هست و فایل DLL یا EXE دانلود میکند بعد با استفاده از مثلا نرم افزار PackerBreaker v1.0.4 فایل DLL یا EXE که با استفاده از نرم افزار هایی مثل UPX یا MPRESS یا ASPack کد شده است را به راحتی از حالت کد شده خارج مینماید. سپس با استفاده از نرم افزار Resource Tuner فایلی که از حالت کد شده خارج شده است را باز میکند و در قسمت RC Data گزینه TUniMainModule را باز میکند در این قسمت تمام ارتباطات با پایگاه داده قرار داده شده است به راحتی هکر میتواند Query ها را خوانده و آنها را تغییر دهد و یا Query بنویسد که تمام اطلاعات پایگاه داده را حذف نماید و بعد از تغییر فایل آن فایل را اجرا نماید تا تغییرات اعمال شود. آقای مهندس مهاجری برای حل این مشکل بسیار خطرناکی که فرمودم راه حل شما چیست؟؟؟؟؟
  7. CAVeter

    Jalali Calendar

    Why is it difficult to display the date in the Opera browser? http://s7.picofile.com/file/8380201950/Help.png
  8. uniGUI Complete Edition 1.50.0.480
  9. hi Has anyone sent me a Hijri Shamsi date component? Thanks
  10. hi UniEdit1.LayoutConfig.cls := '"dir="rtl"'; // <- No CLS available? ERROR please guide me, Thank you
  11. Hello Problem opening in the correct place of UniComboBox items? in Mobile !!!
  12. FMSoft uniGUI Complete Edition 1.50.0.480
  13. Hi guys How Show the MessageDlg above? OR How set position MessageDlg? In the mobile after the magnification, the message will not be confirmed !!! After displaying the message you can no longer zoom in or out and confirm the message.
  14. thank you very much
×
×
  • Create New...